Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 27 stycznia 2013

Torebka ptaszek.

Niedawno były urodziny mojej chrześnicy. Na pytanie co kupić małej w prezencie usłyszałam "żadnych zabawek, żadnych ubranek". To co można podarować dwulatce?  Pomysłów było kilka ale padło  na torebkę. To moja pierwsza i pewnie nie ostatnia torebeczka.:) Wykrój na nią znalazłam w internecie no i zaczęłam szyć. Torebka w kształcie ptaszka uszyta jest z brązowego sztruksu, po bokach ma kieszonki (skrzydełka), ma regulowany pasek i jest zapinana na zamek. Do zamka dorobiłam mały breloczek w kształcie ptaszka.

1 komentarz:

  1. jest piękna, w rzeczywistości jeszcze bardziej urokliwa, Małgosia jak tylko ją dziś odpakowała, od razu założyła i po mieszkaniu przy wszystkich chodziła i się chwaliła:)"mam tombe"... oby nie chciała z nią jutro iść na "paciejek", bo będzie ciężko...
    rozumiem, że zaczynasz masową produkcję torebeczek:):)??? wiosna się zbliża..

    OdpowiedzUsuń