Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 lutego 2015

Po dłuuugiej przerwie "Mała Ania".:)


         Witajcie, witajcie!

  Wracam po długiej przerwie oczywiście z lalą.
O tym że cierpię na totalny brak czasu to już pewnie pisałam nie raz.
Na pewno pisałam też o tym że będę się starać, częściej pisać itd.
Niestety. Nie wychodzi mi to i czasami się boję że zapomnę jak pisać posty.:)

Na szczęście moje ręce doskonale pamiętają jak się szyje a moja artystyczna część, ostatnio co raz częściej zmusza mnie do tworzenia.

Dziś pokażę Wam lalkę uszytą dla całkiem już dorosłej Ani.

O to "Mała Ania" dużej Ani.







Mała Ania tak jak jej poprzedniczki została uszyta z tego co było pod ręką i wedle wskazówek zamawiającego: blondynka, jasna skromna sukienka na ramiączkach. Oczywiście lala z uśmiechem na twarzy.:)


Kolejna lala jest już w drodze do nowej właścicielki, zdjęcia zrobione, więc jak tylko dotrze na miejsce to piszę kolejnego posta.:)


Pozdrawiam


szalonanitka

1 komentarz: